Poďte k nám!

Case Study

Klient: Základná škola 17. novembra, Sabinov

Projekt: Poďte k nám!

Agentúra: All Smile

Dátum realizácie: Február – Apríl 2025

Web kampane: www.podteknam.sk


Kontext & Výzva

Základná škola 17. novembra v Sabinove – jedna z najväčších základných škôl v regióne – nás opätovne oslovila, aby sme pripravili kampaň na zápis žiakov do 1. a 5. ročníka v roku 2025. Naším cieľom bolo pripraviť vizuálne silnú, emocionálne ladenú a moderne koncipovanú kampaň, ktorá odlíši školu od tradičného modelu náborovej komunikácie.


Insight

Skutočný dôvod, prečo si rodičia vyberajú školu?
– Šťastné dieťa.

Deti, ktoré objavujú, tvoria, smejú sa – to je najlepší dôkaz, že škola je pripravená na výzvy 21. storočia.

Základom kampane sa preto stala jednoduchá otázka:

„Čo ťa robí šťastným?“


Kreatívna idea

„Poďte k nám!“ je viac než len kampaň na zápis žiakov – je to výzva nasledovať v sebe svoje detské túžby a začať robiť to, čo nám prináša radosť a šťastie. Deti to stále vedia, my dospeláci sme to možno už čiastočne zabudli.
Vizuálne a textovo sme kampaň postavili na detskej úprimnosti, bez filtrov a naučených odpovedí.

Namiesto rozprávania „o škole“ sme nechali deti prehovoriť za ňu skrz svoje hobby a radosti. 


Produkcia

  • 30-sekundový promo spot
  • 120-sekundové video s výpoveďami žiakov
  • Konverzný web kampane: www.podteknam.sk
  • Komplet vizuálna identita kampane v produkcii All Smile

Médiá a distribúcia

  • Meta Ads (Facebook + Instagram)
  • Webová stránka kampane s CTA
  • Offline podpora počas DOD a zápisu
  • Prekliky z reklám smerovali priamo na podteknam.sk

Výsledky kampane

  • 167 287 impresií kampane na Meta platformách
  • 1 057 kliknutí na web kampane
  • Výrazný nárast povedomia o škole v Sabinove a okolí
  • Pozitívna spätná väzba od komunity a rodičov
  • Zvýšený záujem o osobnú účasť na Dni otvorených dverí a zápise na ZŠ. 17. novembra

Záver

„Poďte k nám!“ je príkladom kampane, kde sa stretol silný nápad, dôvera klienta a cit pre prácu s emóciou.

ZŠ 17. novembra v Sabinove potvrdila, že aj veľká štátna základná škola môže komunikovať moderne, ľudsky a s rešpektom k detskej individualite.
My v AllSmile sme opäť ukázali, že dobré kampane nerobíme len pekné – robíme ich aj zmysluplné a kreatívne.